Ta świąteczna reklama na pewno cię wzruszy. Jak samotny wilk znalazł miejsce przy świątecznym stole

Supermarket Intermarché zachwycił widzów wzruszającą świąteczną reklamą o samotnym wilku, który próbuje odnaleźć przyjaźń i akceptację. Animowany spot zdobył miliony wyświetleń na całym świecie, zachwycając urokiem i ciepłym przesłaniem.
fot. YouTube @RomanceAgency

Świąteczna reklama, która poruszyła serca internautów na całym świecie

Francuski supermarket Intermarché wypuścił wzruszającą świąteczną reklamę. Spot „Le Mal-Aimé” („Niekochany”) przedstawia historię wilka, który nie ma przyjaciół, bo… wszyscy boją się, że ich zje.

Reklama, która zadebiutowała we francuskiej telewizji 6 grudnia, szybko zdobyła popularność na całym świecie – zwłaszcza po publikacji wersji z angielskimi napisami. Na platformie X (dawniej Twitter) spot zebrał miliony wyświetleń i tysiące komentarzy. Animacja przypominająca produkcje Pixara poruszyła widzów naturalnością, humorem i ciepłym przekazem.

Wilk zmienił dietę i odkrył magię świąt

Bohater reklamy - czarny wilk - pragnie zmienić swoje życie i znaleźć przyjaciół. Po rozmowie z życzliwym jeżem odkrywa, że musi przestać zjadać innych mieszkańców lasu. Rozpoczyna więc kulinarną przemianę: zamiast polować, zbiera porzeczki, uczy się gotować purée, smażyć omlet i przygotowywać potrawy, które nie budzą grozy wśród zajęcy czy owiec.

Kulminacją reklamy jest świąteczna leśna uczta, na którą wilk nieśmiało przynosi własnoręcznie przygotowaną wegetariańską tartę. Początkowo inni goście reagują strachem, jednak jeden wiewiór okazuje pierwszy gest sympatii. Po chwili wszyscy ustawiają się w kolejce po kawałek quiche, a wilk, wreszcie akceptowany, unosi kieliszek, świętując z nowymi przyjaciółmi.

Spot kończy się hasłem przewodnim kampanii „Wszyscy mamy powód, by jeść lepiej” oraz sceną z rzeczywistości: dziecko, które wcześniej bało się pluszowego wilka, zasypia, tuląc go do siebie.

Najbardziej wzruszająca reklama świąteczna 2025?

W czasach, gdy coraz więcej firm korzysta ze sztucznej inteligencji, Intermarché postawiło na tradycyjną animację i autentyczne emocje. Jak podkreśla dyrektor ds. komunikacji marki, „kwestia AI nawet nie pojawiła się podczas produkcji – skupiliśmy się na prawdziwych uczuciach, których AI nie potrafi jeszcze oddać”.

Komentarze internautów mówią same za siebie. Widzowie piszą, że reklama „wypełniła ich serca radością”, „doprowadziła do łez”, a nawet uznają ją za „najlepszy spot świąteczny, jaki powstał”.

Za projekt odpowiada agencja Romance oraz domy produkcyjne Dvine i Wizz, a animację stworzył zespół z Montpellier. W reklamie użyto utwóru „Le Mal-Aimé” Claude’a François. 

 

 

 

Czytaj dalej: