Teleturniejowa rewolucja – „Milionerzy” w Polsacie
To już oficjalne – po tygodniach spekulacji i plotek, „Milionerzy”, jeden z najbardziej rozpoznawalnych teleturniejów w Polsce, zmienił stację. Przeprowadzka odbyła się z prawdziwym rozmachem.
Konwój TIR-ów pod specjalnym nadzorem przewiózł „pieniądze przeznaczone dla przyszłych milionerów” – relacjonowała agencja zdjęciowa AKPA.
Nowy rozdział „Milionerów” rozpoczął się w Polsacie 1 września, a program emitowany jest cztery razy w tygodniu – od poniedziałku do czwartku o 19:55.
„Milionerzy” kontra „The Floor”. Wyniki oglądalności
Jak wynika z danych Nielsen Media, podawanych przez potal Press, „Milionerzy” w Polsacie przyciągnęli w pierwszym tygodniu średnio 835 tys. widzów. Pierwszy odcinek zgromadził 832 tys. widzów, drugi – 909 tys., trzeci – 756 tys., a czwarty – 843 tys. osób. Polsat może pochwalić się 7,1 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ oraz 7,57 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Nie mniej emocji dostarczył TVN, który w miejsce „Milionerów” wprowadził nowy sezon „The Floor”. Teleturniej emitowany jest również od 1 września, od poniedziałku do czwartku o 20:55. W pierwszym tygodniu „The Floor” oglądało średnio 830 tys. widzów – pierwszy odcinek przyciągnął 813 tys. osób, drugi – 844 tys., trzeci – 908 tys., a czwarty – 752 tys. TVN zanotował 6,83 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i aż 8,55 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Teleturniejowa rywalizacja – kto wyjdzie na prowadzenie?
Po pierwszym tygodniu jesiennej ramówki wszystko jest już jasne – zarówno „Milionerzy”, jak i „The Floor” cieszą się niemal identyczną popularnością. Przed nami kolejne tygodnie rywalizacji o widza, a stacje z pewnością nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa. Jedno jest pewne – teleturniejowa jesień zapowiada się wyjątkowo emocjonująco!