Gang Biedroniaków w Biedronce
Biedronka ruszyła z kolejną akcją lojalnościową z naklejkami wymienianymi na maskotki. Tym razem w sklepach pojawił się Gang Biedroniaków, w skład którego wchodzi dziewiętnaście pluszaków: Ogórki Oskarki, Jajka Januszki, Tost Tadek, Masło Maciej, Pizza Paola, Arbuz Artek, Burger Bogdan, Sushi Sara, Rybka w puszce Renia, Portfel Paweł, Koszyk Karol, Lodówka Lucynka, Kasa Kasia, Ciężarówka Czesia, Skaner Sylwek, Paragon Piotr i Sklep Biedronka.
Ten ostatni jako jedyny występuje w trzech wersjach – pierwsza to najstarsza Biedronka z lat dziewięćdziesiątych, kolejna przypomina o Biedronkach z lat dwutysięcznych, a ostatnia to współczesna.
Oto król nowego gangu Biedronki
Po trzech tygodniach trwania akcji i wydaniu ponad 400 tysięcy maskotek Biedronka podsumowała dotychczasowe wybory klientów, przedstawiając pierwszy ranking popularności Biedroniaków. Jak się okazuje, niekwestionowanym królem gangu od początku jest Koszyk Karol. Niektórych może to zaskoczyć, ale nie Biedronkę.
„Już od pierwszych dni trwania akcji gwiazdą naszej kampanii został Koszyk Karol. To właśnie on do tej pory jest najchętniej wybieraną maskotką. Ten wybór klientów nie jest dla nas zaskoczeniem, bo co może bardziej kojarzyć się z zakupami niż sklepowy koszyk? Dodatkowo Koszyk Karol jest bardzo praktyczny, bo bez trudu można zapakować do niego wszystko, co niezbędne do zabawy w sklep. W tym roku w kilku przypadkach postawiliśmy na użyteczność naszych maskotek, które nie służą już tylko do przytulania, ale spełniają konkretne funkcje. Przykładowo Portfel Paweł doskonale sprawdzi się do przechowywania prawdziwych banknotów, a Lodówka Lucynka po otwarciu pluszowych drzwi zaskakuje nas swoim bogatym wnętrzem” – mówi Piotr Szymanowicz, Starszy Manager ds. Marketingu w sieci Biedronka.
Zgodnie z jego słowami, na drugim i trzecim miejscu rankingu znajdują się kolejno właśnie Portfel Paweł i Lodówka Lucynka. Tuż za podium uplasowały się natomiast Ogórki Oskarki i Pizza Paola. Najlepsza trójka podobnie wygląda wśród dzieci pracowników Biedronki, które dzięki rozdawanym przez sieć bonom także mogą uczestniczyć w akcji. I ich faworytem jest Koszyk Karol, a za nim są Ciężarówka Czesia i Portfel Paweł.