Lidl – ważny komunikat dla klientów
Lidl to jedna z najprężniej działających na polskim rynku sieci handlowych. Ma w naszym kraju już przeszło 900 sklepów, które każdego dnia są chętnie odwiedzane przez klientów. W miniony długi weekend wielu z nich zaopatrywało się również w napoje wysokoprocentowe. Teraz sieć poinformowała o wycofaniu jednego z nich.
W zamieszczonym na stronie internetowej Lidla komunikacie dla klientów przekazano wieści o wycofaniu ze sprzedaży całej partii piwa Mango Man Lassi Mango Sour Ale. Decyzję podjęto 23 czerwca, ze względów bezpieczeństwa. „Może występować wtórna fermentacja z ryzykiem nadmiernego nagazowania i uszkodzenia butelki” – wyjaśniono.
Lidl – pilne wycofanie produktu
W związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami producent napoju zwrócił się do konsumentów z pilnym apelem. Produktów z partii oznaczonej numerem: 35/V/19/25 oraz datą minimalnej trwałości: 16.04.2026 nie należy spożywać:
Prosimy o nieotwieranie i niespożywanie produktu.
Przepraszając za zaistniałą sytuację, poinformowano o możliwości zwrotu wadliwego towaru. „Prosimy o kontakt mailowy w celu rekompensaty. Zwrot środków za zakup zostanie dokonany na podstawie paragonu” – zakomunikowano, prosząc o wysyłanie wiadomości na adres reklamacje@alebrowar.pl. Poniżej szczegółowe informacje o wycofanym artykule:
Mango Man Lassi Mango Sour Ale
Producent: AleBrowar
Numer partii: 35/V/19/25
Data min. trwałości: 16.04.2026
EAN: 5907771341064
Data wycofania: 23.06.2025