Są wyniki oglądalności „The Voice of Poland”. Liczby mówią wszystko

Wystartowała nowa edycja „The Voice of Poland”, a wraz z nią kolejni uczestnicy próbują sił w tym wymagającym programie. Czy poszukiwania najlepszego głosu w Polsce spotykają się z zainteresowaniem ze strony widzów? Są już najnowsze dane dotyczące oglądalności muzycznego show.
Są wyniki oglądalności „The Voice of Poland”. Liczby mówią wszystko, fot. materiały prasowe

The Voice of Poland” – wyniki oglądalności

Na antenie TVP2 można oglądać już szesnastą edycję programu „The Voice of Poland”. Jurorzy w składzie: Tomson i Baron, Margaret, Kuba Badach i Michał Szpak ponownie poszukują najlepszych głosów w Polsce. Teraz trwa etap „Przesłuchań w ciemno”, w którym uczestnicy starają się zachwycić trenerów i odwrócić wszystkie fotele. Minęły już trzy tygodnie od początku emisji nowego sezonu, a na scenie zaprezentowało się wiele muzycznych talentów. Wśród nich również ci, którzy absolutnie oczarowali wszystkich swoim talentem i już zasłużyli na miano potencjalnych finalistów.

Program chwalił się bardzo dobrym wynikiem oglądalności już po pierwszym odcinku. Jednak czy trend się utrzymał? Czy udało się utrzymać widzów przed telewizorami?

Widzowie chętnie oglądają „The Voice of Poland”

Biuro prasowe Telewizji Polskiej przekazało najnowsze wyniki oglądalności programu „The Voice of Poland. Od momentu emisji pierwszego odcinka, kolejne epizody wiązały się z proporcjonalnym wzrostem zainteresowania ze strony widzów:

Po trzech tygodniach emisji średnia widownia programu wynosi 1,4 mln widzów. W momencie najwyższej oglądalności program śledzi nawet ponad 1,8 mln widzów.

Tym samym Telewizja Polska jest liderem swojego pasma, pokonując konkurencyjne produkcje TVN-u i Polsatu. Przypomnijmy, że „The Voice of Poland” można oglądać na antenie TVP2 w soboty o godzinie 20:30.

Czytaj dalej: